Donbas neden stratejik
-
O beyni iğdişlenmiş beyin özürlüler hani akılla Ukrayna ile savaşıyorlar, ibretlik yani artık, aptallıkta sınır olmadığının açık kanıtı. Çeçenlerin zeka özürlü kesimine hayret ederken bir de bu embesiller çıktı!
-
Veee Zelenski nükleer santrallerin ABD işletimine verilmesi önerisini de reddetti! Bu adam müthiş! Dünya böyle cesur yürek bir lideri uzun yıllardır görmedi!
Fakat güvendiği de bir şey olması lazım! Avrupa'ya güvenilir mi, hayır. Ama bu yolla Avrupa belki NATO'dan ayrı bir savunma gücü oluşturabilir. Zaten bunun zamanı eldi de geçiyor. Bu ABD nin minnet altına sokan yukardan bakan tavrı bir yeter artık! Biz olmasak Avrupa yok tavrı iyice tedirgin etti. Buna bir son vermek gerekiyor.
Trump bir dünya savaşı daha çıkarsa çocuklarınmızı bu kez savaşa göndermeyiz diyor. Bu adam gerçekten süzme. Moskova'yı Ukrayna bile vuruyor. Moskova'yı yok etmek ABD için çerez çıtırdatmak gibi. Rusya ise ABD ye bir halt edemez. ABD nin dünya savaşından korkması için bir neden yok. Rusya'yı uzaktan ortaçağa gönderir yani. Rusya evet çok sıkışırsa Çar bombasını kullanır. Fakat bunun Rusya topraklarını terketmeden Rusya üzerinde patlatılması kolaydır. Dünya savaşından korkması gereken Rusya. ABD değil.
Dünya savaşı korkusuyla da her haydutun zorbanın alçağın höt hötü sineye çekilmez.
-
Öyle bir dünya savaşı çıkarsa en çok hasarı Türkiye alır. Avrupa da çok zarar görür. ABD ye bir şey olmaz. Rusya biter. Öyle 1900 lerdeki gibi değil artık savaş. Moskova bir kere haritadan silinir.
Rusya en büyük hatayı Alaska'yı ABD ye satmakla yaptı. Bu fatal error.
-
Kahraman Ukrayna ordusu Trump'ı hiç takmıyor. Zelenski ordunun Rusya'nın Belgogrod bölgesine girdiğini ve operasyonlar yaptığını doğruladı. Ukrayna ordusu Donbas için pazarlık yapma gücü sağlayabilmek için Rusya topraklarının genişliğinden ve Rus ordusunun Donbas'a yoğunlaşmasından yararlanıyor.
-
Putin'den sonra onun kankası Trumpâ da dersini veren Ukrayna tarihe altın harflerle geçiyor. Kremlin sözcüsü Trump vurmayın dediği halde Ukrayna enerji altapımızı vuruyoooor diye bir zır zır ağlamadığı kaldı! Koskoca Rusya'nın içine düştüğü rezilliğe bak! Küçücük Ukrayna'yı abisine şikayet eden çocuk gibi! Ya bu Trump senin en büyük hasmının rakibinin başkanı ya! Rezilliğin bu kadarı ya! Rusya kepaze oldu ya! Trump enerji altyapısını vurmayın dememiş miymiş? Rezalet yani, Rusya adına utanç!
Kendileri ne yapıyor, Ukrayna subaylarını vurduk dediler enkazdan otuz tane çocuk çıktı! Üç yaşında çocuk var katil haydut Rusların katlettiği! Döktüğünüz kanda boğulun alçaklar!
-
Ukrayna için durum iyi gitmiyor görünse de Putin'i vurmaya yaklaşacak kadar etkinler. Rusya biraz ilerleme kaydetti görünse de bu büyük asker kayıplarına mâloluyor. Can gitmiş Putin umursamaz çünkü votka içip öleceklerine savaşıp ölsünler demişti. Ama ordu yıpranıyor. Savaş motivasyonu düşüyor.
-
Putin Zafer bayramı etkinliklerini kısıtladı ve katılmadı. Sürekli gizleniyor. Ukrayna gizli servisi tarafından temize havale olma riski olduğu kadar darbe ve suikastten de korkuyor.
Bir halt karıştıracağında hesabını iyi yapmazsan akşamdan yediğin hurmalar işte böyle tırmalar.
-
Bu ve bunun gibi son bazı ilkel dinozorlar da ortadan kalkarsa insanlar belki daha insan olur.
-
https://tr.wikipedia.org/wiki/Pozitivizm
Felsefeci değilim.
İlkokulda organ dizilimleri insana benzediği için kurbağa kesen, buhar makinesi çalıştıran nesilden geliyorum.
80 darbesinden sonra eğitim öğretim çöp oldu. -
https://tr.wikipedia.org/wiki/Pozitivizm
Felsefeci değilim.
İlkokulda organ dizilimleri insana benzediği için kurbağa kesen, buhar makinesi çalıştıran nesilden geliyorum.
80 darbesinden sonra eğitim öğretim çöp oldu.TENTEN said:
https://tr.wikipedia.org/wiki/Pozitivizm
Felsefeci değilim.
İlkokulda organ dizilimleri insana benzediği için kurbağa kesen, buhar makinesi çalıştıran nesilden geliyorum.
80 darbesinden sonra eğitim öğretim çöp oldu.Konu neden buraya gitti anlamadım.? @phi yeni konu açacaktım .
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Kayıt Ol Giriş