İçeriğe atla
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Popüler
  • Dünya
  • Kategoriler
    • All Categories
    • Individual Categories
  • Gruplar
  • Kullanıcılar
Daralt
Marka Logo

efelsefe

  • Kurallar
    • Light
    • Cloudy
    • Dim
    • Dark
  1. Ana Sayfa
  2. Genel Alanlar
  3. Tarih & Edebiyat
  4. Fransız filozof Michel Foucault 'Tunus'ta erkek çocukları istismar etti'

Fransız filozof Michel Foucault 'Tunus'ta erkek çocukları istismar etti'

Konu Zamanlandı Sabitlendi Kilitli Taşındı Tarih & Edebiyat
tarih
8 İleti 4 Yayımlayıcılar 355 Bakış
  • En eskiden en yeniye
  • En yeniden en eskiye
  • En çok oylanan
Cevap
  • Yeni başlık oluşturarak cevapla
Cevaplamak için giriş yapın
Bu başlık silindi. Sadece başlık düzenleme yetkisi olan kullanıcılar görebilir.
  • TENTENT Çevrimdışı
    TENTENT Çevrimdışı
    TENTEN
    tarihinde yazdı Son düzenleyen:
    #1

    https://www.thetimes.co.uk/article/french-philosopher-michel-foucault-abused-boys-in-tunisia-6t5sj7jvw

    https://kayiprihtim.com/haberler/edebiyat/michel-foucault-pedofili-iddialari/

    https://pbs.twimg.com/media/ExoT48fWEAAFWQ2.jpg

    Putlaştırılan filozofların sonu.

    1 Cevap Son cevap
    0
    • TENTENT Çevrimdışı
      TENTENT Çevrimdışı
      TENTEN
      tarihinde yazdı Son düzenleyen:
      #2

      "Kılavuzu karga olanın burnu boktan kurtulmaz ." Sözü tam bu gibi insanlar için söylenmiş.

      Bu insanlar entellektüel olarak adlandırılmalı mı?

      1 Cevap Son cevap
      0
      • phiP Çevrimdışı
        phiP Çevrimdışı
        phi
        tarihinde yazdı Son düzenleyen:
        #3

        Nietzsche nin kafka nin ve aklima daha gelmiyor bir cok yazar ve filozofun iliskilerinin dogru yada bizim ahlak anlayisimiza uygun oldugu soylenemez fakat bu durumlar onlarin insanliga faydali oldugu gercegini ortemez. Ozel hayat benim neznimde ozeldir ve kisiyi degerlendirirken bu durumdan uzak olup degerlendirmeliyiz.

        Gulsen cok acik secik giyiniyor diye aylar once dedigi cumle servis edildi yoksa mesele imam hatip degil yani. Kadinin ne giydigi degil insanliga ne verdigi muhim.

        Söz uçar, yazı kalır. ✌(◕‿-)✌

        1 Cevap Son cevap
        0
        • D Çevrimdışı
          D Çevrimdışı
          DemoKratos
          tarihinde yazdı Son düzenleyen:
          #4

          Henüz tek kişinin iddiaları ve doğrulanmış değil. Gerçi ölmüş bir insanın ardından yalan niye söylensin ama söylene de biliyor. Başka bir teyit eden çıkmadıkça iddia olarak değerlendirilir.

          Ola ki bir kişinin bir kişiye ölümle bitmeyecek bir garezi olsun. Bu olanaksız değil. Bana bir sözü vardı tutmadı deyip verir kalayı insanlar. Böyle işler olabiliyor. Bu tür iddialarda inkarına yol olmayan veriler bulunması gerekiyor.

          Bazı ortamlarda insan farklı bir kişiliğe de bürünebiliyor. Bilemiyoruz, şahit sayısının azlığı ve çokluğunun önemli olduğunu herkes bilir. Tek şahit olup üstelik çok geç konuşunca bilemiyoruz.

          1 Cevap Son cevap
          0
          • TENTENT Çevrimdışı
            TENTENT Çevrimdışı
            TENTEN
            tarihinde yazdı Son düzenleyen:
            #5

            https://en.wikipedia.org/wiki/French_petition_against_age_of_consent_laws

            1977'deFransız parlamentosuna,rıza yaşıyasasının birkaç maddesinin kaldırılmasını isteyen bir dilekçe gönderildi. Dilekçenin arkasındaki temel argüman, heteroseksüel cinsiyeti 15 yaşında yasal hale getiren, ancak 18 yaşına kadar sodomi ve benzeri eylemleri yasaklayan önceki bir mevzuat parçasının yarattığı rıza yaşı eşitsizliğiydi. [1]
            Michel Foucault, Gilles Deleuze, Jacques Derrida, Louis Aragon, Roland Barthes, Simone de Beauvoir, Jean-Paul Sartre, Félix Guattari, Michel Leiris, Alain Robbe-Grillet, Philippe Sollers, Jacques Rancière, Jean-François Lyotard, Francis Ponge, Bernard Besret gibi bir dizi Fransız entelektüel [fr] ve çeşitli önde gelen doktorlar ve psikologlardilekçeyi imzaladılar. [2] 1979'da Fransız gazetelerinde,rıza yaşı yasalarının reformu bağlamında, yasal tecavüz suçlamasıyla tutuklananbireyleri savunan iki açık mektup yayınlandı.Açık mektupların yayınlanması
            Jean-Paul Sartre, Michel Foucault, Gilles Deleuze, Roland Barthes, Philippe Sollers veLouis Aragon'un da aralarında bulunduğu 69 kişi tarafından imzalanan açık mektup[11], 1977'deLe Monde'da, hepsi 12 ve 13 yaşındaki kız ve erkeklerle cinsel ilişkiye girmekle suçlanan üç Fransız'ın (Bernard Dejager, Jean-Claude Gallien ve Jean Burckardt) yargılanmasının arifesinde yayınlandı. Bunlardan ikisi 1973'ten beri geçici olarak gözaltında tutuluyordu ve mektupta bu gerçeğe skandal olarak atıfta bulunuldu. [12] Mektupta, eylemlerinin suç olarak nitelendirilmesi ile kınanan eylemlerin niteliği arasında bir orantısızlık olduğu ve ayrıca Fransa'daki ergenlerin 13 yaşından itibareneylemlerinden tamamen sorumlu oldukları içinbir çelişki olduğu iddia edildi. Metin ayrıca, Fransa'daki 13 yaşındaki kızlarınhapı alma hakkına sahip olmaları durumunda, "13 ve 12 yaşındakilerin" "seçtikleri kişiyle ilişki kurma" hakkını savunarak[12] rıza gösterebilmeleri gerektiğini belirtti. [11]
            Benzer bir mektup 1979'daLibérationgazetesinde yayınlandı ve on sekiz aydır yargılanmasını bekleyen çocuk seks suçlusu Gérard R.'yi destekleyen, 63 kişi tarafından imzalanan, Gérard R.'nin 6 ila 12 yaşları arasındaki genç kızlarla yaşadığını ve durumdan memnun olduklarını belirten bir mektup yayınlandı. Mektup daha sonra 7 Mart 2001 tarihliL'Express gazetesinde çoğaltıldı. [13]

            ? 1 Cevap Son cevap
            0
            • TENTENT TENTEN

              https://en.wikipedia.org/wiki/French_petition_against_age_of_consent_laws

              1977'deFransız parlamentosuna,rıza yaşıyasasının birkaç maddesinin kaldırılmasını isteyen bir dilekçe gönderildi. Dilekçenin arkasındaki temel argüman, heteroseksüel cinsiyeti 15 yaşında yasal hale getiren, ancak 18 yaşına kadar sodomi ve benzeri eylemleri yasaklayan önceki bir mevzuat parçasının yarattığı rıza yaşı eşitsizliğiydi. [1]
              Michel Foucault, Gilles Deleuze, Jacques Derrida, Louis Aragon, Roland Barthes, Simone de Beauvoir, Jean-Paul Sartre, Félix Guattari, Michel Leiris, Alain Robbe-Grillet, Philippe Sollers, Jacques Rancière, Jean-François Lyotard, Francis Ponge, Bernard Besret gibi bir dizi Fransız entelektüel [fr] ve çeşitli önde gelen doktorlar ve psikologlardilekçeyi imzaladılar. [2] 1979'da Fransız gazetelerinde,rıza yaşı yasalarının reformu bağlamında, yasal tecavüz suçlamasıyla tutuklananbireyleri savunan iki açık mektup yayınlandı.Açık mektupların yayınlanması
              Jean-Paul Sartre, Michel Foucault, Gilles Deleuze, Roland Barthes, Philippe Sollers veLouis Aragon'un da aralarında bulunduğu 69 kişi tarafından imzalanan açık mektup[11], 1977'deLe Monde'da, hepsi 12 ve 13 yaşındaki kız ve erkeklerle cinsel ilişkiye girmekle suçlanan üç Fransız'ın (Bernard Dejager, Jean-Claude Gallien ve Jean Burckardt) yargılanmasının arifesinde yayınlandı. Bunlardan ikisi 1973'ten beri geçici olarak gözaltında tutuluyordu ve mektupta bu gerçeğe skandal olarak atıfta bulunuldu. [12] Mektupta, eylemlerinin suç olarak nitelendirilmesi ile kınanan eylemlerin niteliği arasında bir orantısızlık olduğu ve ayrıca Fransa'daki ergenlerin 13 yaşından itibareneylemlerinden tamamen sorumlu oldukları içinbir çelişki olduğu iddia edildi. Metin ayrıca, Fransa'daki 13 yaşındaki kızlarınhapı alma hakkına sahip olmaları durumunda, "13 ve 12 yaşındakilerin" "seçtikleri kişiyle ilişki kurma" hakkını savunarak[12] rıza gösterebilmeleri gerektiğini belirtti. [11]
              Benzer bir mektup 1979'daLibérationgazetesinde yayınlandı ve on sekiz aydır yargılanmasını bekleyen çocuk seks suçlusu Gérard R.'yi destekleyen, 63 kişi tarafından imzalanan, Gérard R.'nin 6 ila 12 yaşları arasındaki genç kızlarla yaşadığını ve durumdan memnun olduklarını belirten bir mektup yayınlandı. Mektup daha sonra 7 Mart 2001 tarihliL'Express gazetesinde çoğaltıldı. [13]

              ? Çevrimdışı
              ? Çevrimdışı
              Eski Kullanıcı
              tarihinde yazdı Son düzenleyen: Eski Kullanıcı
              #6

              @TENTEN bu tür olayları din kisvesine sokarsan asla çözüme ulaştıramazsın. Din kisvesi dışında kalan ve tabularla korunmayan her sorun çözüme kavuşabilir.

              Fransız yapsa ne olacak ki? Bak fransızlar bile çocuk beceriyor biz niye yapmayalım mı diyeceksin. Ne demek istiyorsun?

              TENTENT 1 Cevap Son cevap
              0
              • ? Eski Kullanıcı

                @TENTEN bu tür olayları din kisvesine sokarsan asla çözüme ulaştıramazsın. Din kisvesi dışında kalan ve tabularla korunmayan her sorun çözüme kavuşabilir.

                Fransız yapsa ne olacak ki? Bak fransızlar bile çocuk beceriyor biz niye yapmayalım mı diyeceksin. Ne demek istiyorsun?

                TENTENT Çevrimdışı
                TENTENT Çevrimdışı
                TENTEN
                tarihinde yazdı Son düzenleyen: TENTEN
                #7

                @kâfir-imam Din kisvesine ben sokmuyorum.

                Dine indirgeyen başlıkları açan sensin.

                Hem bu imzayı atan kişiler dindar değil ateist.

                Fransızların genelini kapsamıyor.

                Katolik hristiyan olsalardı geneli kapsıyor denilebilirdi.

                ? 1 Cevap Son cevap
                0
                • TENTENT TENTEN

                  @kâfir-imam Din kisvesine ben sokmuyorum.

                  Dine indirgeyen başlıkları açan sensin.

                  Hem bu imzayı atan kişiler dindar değil ateist.

                  Fransızların genelini kapsamıyor.

                  Katolik hristiyan olsalardı geneli kapsıyor denilebilirdi.

                  ? Çevrimdışı
                  ? Çevrimdışı
                  Eski Kullanıcı
                  tarihinde yazdı Son düzenleyen: Eski Kullanıcı
                  #8

                  @TENTEN biz Türkiye'de yaşıyoruz ve bu tür konular din örtüsü altında yaşanıyor. Önce bu örtüyü kaldırmamız gerekiyor.

                  Diğerlerinin Ateist olup olmadıkları tartışılır . Ama bu onların akıl sağlıklarını tartışılmaz yapmıyor. Yani ben ateistim benim hayatımı tartışamazsın diyemez kimse. Bir şeyhin kızının altı yaşında ilişkiye zorlanmasını tartışamazsın hatta şeyhin dindarlığını bile tartışamszsın.

                  İşin komik tarafı ateist olduğunu söyleyenler sapık isteklerini ateist Hollanda'da yapamıyor bunun için müslüman bir ülkeye gitmek zorunda kalıyorlar.

                  Tıpkı Avrupa elitlerinin çocuk pornosu için Dubai'ye gitmesi gibi.

                  Şimdi din örtüsünü çektiğimizde konuları daha sağlıklı tartışma olanağı elde ediyoruz. Hıyarın teki çıkıp da ama Allah böyle emretmiş demiyor.

                  Her türlü toplumda ve inançta sağlıksız beyine sahip insanlar olabilir. Önemli olan bunu müslümanlar gibi savunmamak .

                  Umarım farkı anlamışsındır.

                  Şimdi gel çocuk pornosunu kadınların teşhirciliğe olan eğilimi üzerinden tartışalım desem beni çağdışı ilan ederler.

                  1 Cevap Son cevap
                  0

                  Cevap
                  • Yeni başlık oluşturarak cevapla
                  Cevaplamak için giriş yapın
                  • En eskiden en yeniye
                  • En yeniden en eskiye
                  • En çok oylanan


                  © 2021- efelsefe.com
                  İzinler Kurallar
                  • Giriş

                  • Hesabınız yok mu? Kayıt Ol

                  • Aramak için giriş yapın veya kaydolun
                  • İlk ileti
                    Son ileti
                  0
                  • Anasayfa
                  • Güncel
                  • Popüler
                  • Dünya
                  • Kategoriler
                    • All Categories
                    • Individual Categories
                  • Gruplar
                  • Kullanıcılar